سئوی موضوعی برای مشاغل کوچک
آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:
- 7 روش برتر برای به دست آوردن دیدگاه بهتر
- ۱- خطاهای فنی که می تواند بر نمایه سازی تأثیر بگذارد را بررسی کنید
- ۲- محتوای استثنایی ایجاد کنید
- ۳- لینک سازی محلی را در استراتژی سئو خود بگنجانید..،
- ۴- صفحه کسب و کار Google خود را به ترتیب دریافت کنید …
- ۵- اطمینان حاصل کنید که لیست های محلی دقیق هستند
- ۶- نظارت و پاسخ به بررسی های محلی
- ۷- از طرح واره محلی مربوطه استفاده کنید
7 روش برتر برای به دست آوردن دیدگاه بهتر
روش ها و تاکتیک های اثبات شده SEO موضعی را کشف کنید تا به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا توسط مشتریان مکانی با انگیزه پیدا شود.
جستجوی آنلاین اغلب نقطه شروع در جستجوی مشتریان محلی برای محصولات و خدمات نزدیک است.
در واقع بر اساس آخرین نظرسنجی brightlocal مصرفکنندگان 78% از اینترنت برای یافتن اطلاعات در مورد مشاغل محلی در منطقه خود بیش از یک بار در هفته استفاده میکنند و 21%هر روز به صورت محلی جستجو میکنند.
اگر می خواهید توسط افراد پیدا شوید باید در نتایج جستجوی ارگانیک و Map Pack قابل مشاهده باشید. سپس شما این شانس را دارید که آن جستجوگران را به ترافیک داخل فروشگاه، قرارهای رزرو شده یا نوع دیگری از پرداختی مشتری تبدیل کنید.
در این ستون با 7 تا از تاثیرگذارترین روش هایی را که می توانید با استفاده از سئو ، دید محلی ایجاد کنید، آشنا خواهید شد…
۱- خطاهای فنی که می تواند بر نمایه سازی تأثیر بگذارد را بررسی کنید
سئوی پایه ، اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را ایندکس کنند، نمی توانید پیدا شوید.
ابتدا، اصول اولیه نحوه خزیدن و فهرست بندی وب سایت شما توسط موتورهای جستجو را بیاموزید. این دانش اساسی به هدایت تلاشهای سئوی شما در مسیر درست کمک میکند.
ممکن است تصمیم بگیرید که مسائل فنی سئو مانند نمایه سازی برای شما پیچیده تر از آن است که نتوانید آن را در کنار مدیریت کسب و کار خود مدیریت کنید. اگر اینطور است، حداقل متوجه خواهید شد که یک آژانس یا مشاور سئو چه خدماتی برای شما انجام میدهد.
۲- محتوای استثنایی ایجاد کنید
محتوا وسیله ای است که به واسطه آن تمام پیام ها، پیشنهادات و فراخوان ها برای اقدام به مخاطبان شما ارائه می شود.
اما کسب و کار کوچک شما فقط با کسب و کارهای دیگری مانند شما در نتایج جستجو رقابت نمی کند ،
شما همچنین با نشریات رسانهای، وبسایتهای اطلاعاتی، برند های بزرگ، سایتهای بررسی محلی، و انواع منابع دیگری که محتوای مرتبط با محصولات و خدمات شما ایجاد میکنند، مقابله میکنید.
موانع بالا است، و این بدان معنی است که محتوای شما باید استثنایی باشد تا وارد رقابت شود،
قبل از اینکه جفت پا بپرید و شروع به انتشار پست های وبلاگ کنید، برای ایجاد یک استراتژی محتوای محلی که با اهداف تجاری شما همسو باشد، وقت بگذارید.
مطمئن شوید که انواع مختلف محتوا را باهم ترکیب می کنید و هر قطعه را مناسب با شیوه های اثبات شده سئو در قسمت جستجو بهینه سازی کرده باشید.
۳- لینک سازی محلی را در استراتژی سئو خود بگنجانید..،
لینک ها واحد پول رایج وب هستند. آنها یک سیگنال اعتماد مهم برای موتورهای جستجو مانند Google هستند و به دیگران پیشنهاد می کنند محتوای شما را تأیید کنند.
«پیوندهای محلی با این هدف انجام میشوند که نشان دهند دیگران مرتبط با منطقه محلی به کسب و کار شما اعتماد دارند یا آن را تأیید میکنند.»
John MCalpin
مقاله او «لینک محلی چیست و چگونه فرصتهای پیوند بیشتری پیدا کنیم»، بخشی از راهنمای سئوی محلی ما، یک نقطه شروع عالی برای استراتژی ساخت لینک محلی شماست.
از آنجا، من به شدت توصیه می کنم این ستون از کوین رو را بخوانید، که در آن او 50 نوع پیوند و کارهایی را که برای جذب هر یک باید انجام دهید را به اشتراک گذاشته.
۴- صفحه کسب و کار Google خود را به ترتیب دریافت کنید …
هیچ استراتژی جستجوی محلی بدون نمایه کسب و کار گوگل (GBP) بهینه سازی شده کامل نمی شود.
در حالی که گوگل اطلاعات کسب و کار محلی را از طیف گسترده ای از سایت ها، دایرکتوری ها و شبکه ها در سراسر وب استخراج می کند، به نمایه های خود به عنوان منبعی واحد از حقیقت در مورد هر کسب و کار محلی نگاه می کند.
این نمایهها که قبلاً به عنوان برنامه Google My Business شناخته میشد، در سالهای اخیر غنیتر و تعاملیتر شده و با این بهروزرسانیها، برای جستجوگران نیز مفیدتر شدهاند.
امروزه، GBP ها نه تنها اطلاعات کلیدی کسب و کار مانند موقعیت مکانی و اطلاعات تماس شما را ارائه می دهند، بلکه به شما امکان می دهند:
• به جستجوگران کمک کنید تجربهای را که در کسبوکار شما وجود دارد را با انواع عکسها و ویدیوهای با کیفیت بالا درک کنند.
• پیشنهادها، رویدادها و موارد دیگر را با Google Posts به نمایش بگذارید.
• از طریق پیامرسانی، پرسش و پاسخ و پاسخ به نظرات، با مشتریان تعامل داشته باشید.
• به طور فعال ویژگیهای متمایز، اطلاعات ایمنی و سلامت، روشهای پرداخت و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.
۵- اطمینان حاصل کنید که لیست های محلی دقیق هستند
تجربه جستجوگر بیش از هر چیز دیگری برای گوگل ارزش دارد ، بنابراین اطلاعات نادرست و قدیمی که بر تجربه جستجوگر تأثیر منفی میگذارد، یک مسئولیت است و میتواند دید محلی شما را تا حد زیادی مختل کند.
هر جا که جستجوگر با فهرست کسب و کار شما به صورت آنلاین روبرو شود ، چه در شبکه های اجتماعی، فهرست محلی، صفحات زرد، سایت های بررسی مانند Yelp یا Trip Advisor اطلاعاتی که در آنجا پیدا می کند باید به او امکان تبدیل یکپارچه را بدهد.
برای مثال، داشتن شماره تلفن، آدرس، ساعات کار، یا سایر اطلاعات کلیدی اشتباه در کسب و کار میتواند منجر به حضور جستجوگر در یک فروشگاه بسته شود یا توسط سیستم GPS آنها به مکان قبلی شما ارسال می شود.
مشاهده نسخههای مختلف دادههای کلیدی کسبوکار در سرتاسر وب، تشخیص صحت را برای موتورهای جستجو دشوار میکند.
با توجه به اینکه گوگل میخواهد بهترین پاسخ ممکن را به درخواست هر جستوجوگر بدهد، شما نمیخواهید با سوالات الگوریتمی در مورد اینکه آیا اطلاعات کسب و کار شما قابل اعتماد است یا خیر مواجه شوید.
ردیابی لیست ها به صورت دستی زمان بر و فوق العاده دشوار است، زیرا جمع آوری کننده ها و دایرکتوری های داده ممکن است در حال اسکن اطلاعات تجاری و به روز رسانی لیست خود باشند.
اینگونه است که اطلاعات نادرست یا فهرستهای قدیمی افزایش مییابد و آدرس، URL، یا ساعت اشتباه میتواند در همه جا پخش شود.
کسبوکارهای کوچک میتوانند از ابزار SEO محلی مانند Moz Local یا Semrush برای خودکار کردن فرآیند اسکن فهرستهای کسبوکار و نظارت بر دقت آنها استفاده کنند.
۶- نظارت و پاسخ به بررسی های محلی
نظرات بخشی بسیار تاثیرگذار از تجربه جستجوی محلی است و در سال 2021، 77٪ از مصرفکنندگان محلی گفتند که همیشه یا به طور مرتب نظرات را هنگام جستجوی مشاغل محلی میخوانند.
الگوریتمهای رتبهبندی محلی گوگل نسبت به الگوریتمهای ارگانیک خود کمتر معمایی هستند. گوگل آشکارا به ما می گوید که سه عامل اصلی رتبه بندی وجود دارد: ارتباط، فاصله و برجستگی.
نظرات بخشی از فاکتور برجستگی هستند و گوگل بیان می کند:
«شمارش مرور و فاکتور امتیاز مرور در رتبه بندی جستجوی گوگل. بررسیها و رتبهبندیهای مثبت بیشتر میتواند رتبه محلی کسبوکار شما را بهبود بخشد.»
۷- از طرح واره محلی مربوطه استفاده کنید
اگرچه نشانهگذاری طرحواره یک عامل رتبهبندی نیست بلکه یک نوع داده ساختار یافته است که کار خزندههای وب را آسانتر میکند و به موتور جستجو کمک میکند محتوای صفحه شما را بهتر درک کند.
هر کاری که می توانید انجام دهید تا به گوگل کمک کنید صفحه خود را به طور مؤثرتری با یک جستجوی مرتبط مطابقت دهد، یک برد است.
نشانه گذاری طرحواره می تواند به ایجاد نتایج غنی کمک کند که اطلاعات اضافی مانند بررسی ها، سؤالات متداول و پیوندهای سایت را در نتایج جستجو برجسته می کند.
اعمال الگو به درستی، سپس آزمایش و اعتبارسنجی نشانه گذاری شما ضروری است، زیرا خطاها می توانند شما را از به دست آوردن آن نتایج غنی محروم کنند.
در نظر داشته باشید:
در نظر گرفتن سئوی محلی به عنوان یک تجارت کوچک می تواند دلهره آور به نظر برسد. ممکن است شما یک بخش بازاریابی اختصاصی نداشته باشید، و غیرمعمول نیست که صاحبان مشاغل تحت تأثیر وظایف اداری و بازاریابی ناشی از کارآفرینی قرار بگیرند.
امیدوارم این راهنما اطلاعات و منابع کافی را در اختیار شما قرار دهد تا تعیین کنید که چه کارهایی را میتوانید خودتان در خانه انجام دهید و چه چیزی ممکن است نیاز به برون سپاری داشته باشید.
استفاده از یک آژانس یا مشاور برای تقویت مهارت های داخلی شما بسیار خوب است – اما ضروری است که درک درستی از آنچه از این حرفه ای ها می خواهید برای شما انجام دهند داشته باشید.
به یاد داشته باشید، سئوی محلی یک فعالیت یک باره ، بررسی لیست فعالیت «آن را تنظیم کنید و فراموش کنید» نیست !
این بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی شما است و اغلب با خدمات مشتری نیز تلاقی می کند.
The Basic Principles Of buy injectable steroids. https://bookmarkstown.com/story17141234/the-2-minute-rule-for-buy-injectable-steroids
The Basic Principles Of buy injectable steroids. https://forum-directory.com/listings12688674/considerations-to-know-about-buy-injectable-steroids
Escort Gazette review guide with free verified ads in Europe. Best Escort Girls, Strip clubs, Brothels, Massage parlors on the map. Easy search directory. https://geniusbookmarks.com/story16954016/best-escort-girls-strip-clubs-brothels-massage-parlors-on-the-map-easy-search-directory
Слоты и онлайн-игры в казино способны разнообразить жизнь человека. Важно только правильно выбрать площадку — она должна быстро и честно выплачивать выигрыши, надежно хранить персональные данные клиентов, предлагать большой ассортимент развлечений и интересную бонусную программу. Важную роль играют также наличие адаптированной мобильной версии и приложений. https://enic-kazakhstan.kz/